Tisdag förmiddag, @ psyk.

Jag känner för att skriva någonting, men jag vet inte riktigt vad.

Jag städade inte så mycket i mitt rum igår, istället röjde jag och farmor uppe i syrummet. Det behövdes, och det var bra med hjälp. Jag känner att om jag får hjälp på ena stället så kan jag enklare klara av det andra själv. Vi ska fortsätta någon annan dag i veckan och då ska vi bära bort soffan och ställa in en hylla, om vi får ta den för Kjell. Det borde vi, för han använder den inte längre. Jag fick en hög plastlådor av me mama' i julklapp som ska in där oxå. Farmor hade en massa smålådor som kan platsa i hyllan som jag redan har där uppe. Smålådor behövs verkligen, jag har så mycket småpryttlar så att det inte är klokt, fast det är ju mig det handlar om, så det är ju inte så konstigt.

Jag flätade även i de sista av mina "dreads" så nu har jag en stor färgbomb på huvudet. I pastellfärger. Jag gillar't. Även fast det är rosa inblandat ;)

Dessutom har jag bestämt mig för att göra lite liv i den här bloggen igen. Istället för att skriva dagbok på helgeon eller spamma BDB så skriver jag här. Min tanke just nu är att inte berätta för så många att den här bloggen existerar, de som vill läsa får hitta hit av sig själva.

Nej, nu ska jag återgå till mitt virkande. Tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0