Misslyckat rymmningsförsök och lågt blodtryck.

Jag skulle rymma hemifrån i Måndags kväll. Kom iväg väldigt spontant, och sex timmar senare (japp, tågen var en aaaaning försenade..) satt jag i en soffa i Mjölby. Jag hade åkt hem till Rasmus. Det var jätteroligt att träffa honom igen och se hur han bodde nu och vilka människorna som han bor med är.
Vi kollade på Battle Royale, och jag gillade den filmen väldigt mycket. Dock vill jag göra en egen version, jag har allt i mitt huvud, och det ser så underbart ut. Blooooood <3
Av någon anledning vill jag ha Myntis med. Som skådespelare alltå. Inte att hon skulle dö på riktigt.

På morgonen efter bestämde jag mig för att tala om för mamma vart jag var, så jag skickade ett sms. Det slutade med att jag tog första bästa tåg hem. Det kändes väl sådär, men jag antar att jag var tvungen att räkna med det.
Jag pluggade en massa körkortsteori på tågresan iallafall, och träffade en lajvpolare när jag mellanlandade i Norrköping. Jag är en trevligt människa :)

Det känns som att jag är på rätt spår med körkortet igen, jag tror att jag kan klara det, om inte allt för lång tid. Wish me luck.

Just nu sitter jag på psyk och väntar på att det ska bli dags för samling. Därefter ska jag, Hanna och Miha gå på loppisrunda. Eller ja, jag och Hanna skulle det och Miha är sällskapssjuk.
Seeeen är det bio på g. Kaka ska bjuda mig. Tihi^^
Tro inte att det är slut på saker som ska hända heller, på lördag ska jag försöka hitta skjuts till Möklinta för Torun ska ha födelsedagskalas :) Jag har gjort världens bästa presenter  och världens bästa kort till henne. *stolt*

Alldelens nyss var jag och Ingrid nere i undersökningsrummet och tog mitt blodtryck, för att jag har mått väldigt konstigt på senaste tiden. Det visade sig att jag hade lågt undertryck.  Blöh.
Men nu är det dags. Tjo!


(just ja, det blir typ 5.800 kr efter skatt som jag får av försäkringskassan i månaden^^)


Kommentarer
Postat av: Pleu

Påtal om körkort: Det vore typ FANTASTISKT om du var klar med det till visby.. För huset vi antagligen kommer bo i har bara porslin till sex pers, så en bil vore bra för att slippa papperstallrikar. :D



Inte bra med blodtrycket o så. :(



För övrigt: snor trolls pengar

2009-03-20 @ 14:59:45
URL: http://pleu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0