Detta dataspelande..

.. detta organiserande. Jag blir faktiskt imponerad. 
Det är söndagkväll och jag sitter hemma hos Kakan. Han sitter vid sin stationära och spelar något. Det var tydligen viktigt. Inte för att det gör mig något, inte alls. Vi har det jätemysigt.
Medan han sitter där så sitter jag i hans säng med den bärbara. Lyssnar på mysig musik (last.fm ftw) och virkar. Jag har precis lärt mig virka efter mönster. Inte för att jag trodde att det skulle vara svårt, men ändå. (se tossigatrollis.blogspot.com)
Det som finns i mina händer när jag inte skriver just nu är den sista grytlappen som ska iväg till Göteborg. Bara en vecka försent. Jag är på rätt väg.
De senast dagarna har jag mått sämre än 'normalt'. Kniven har åkt fram och jag har fått lov att avboka möten med balklänningsbeställare. Det är lite surt, menmen.
Igår funkade det rätt bra. Jag vaknade hos Annie, med henne och Micke, her new boiifriend, myste hela dagen och åkte på kvällen hem till Kakan. De andra två och Emma var oxå med. Vi värmde upp Kakans inglasade uteplats, tände en massa ljus, plockade fram godis, öl och en kortlek, blandade en stor kanna brännvinsbaserad grogg och tillbringade "Earth Hour" där, rökandes vattenpipa. Myspys på hög nivå. När alla hade dragit här ifrån vid ungefär elva började min och kakans underbara natt. Vi borde dricka lite oftare har vi kommit fram till^^

nej, nu ska jag virka klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0