Biomys

Nu har vi för inte allt för länge sedan kommit hem från bion. Jag gillade filmen, BedTimeStories, den var alldelens lagom och på min nivå. Kanske borde jag hålla mig till barnfilmer. *Trollis hjärna slår till och säger.. "Troll... i helvete heller att Battle Royale är en barnfilm... suck.."*

Kakan åt upp de flesta popcornen. Iallafall påstår han det. Jag tror han bara säger så för att jag inte ska få ångest över att jag åt jättemycket och är tjock.  (säger jag medan jag sitter här och trycker i min vitt bröd och ost... -.-')

Dessutom smsar jag just nu med Pleu och Emma. I'm not happi. Varför känns det som att det här är påväg att bli en till "Linn-Dennis-situation"?  Jag hatar när mina vänner blir ovänner. Det blir så jobbigt, och jag måste alltid på något vis välja sida. Nej, jag vet att du inte tvingar mig till det Linn, men jag tror du förstår hur det känns..

Nej, jag tänker inte lägga mig i det här. Sorry.

*tänker på hur det kommer se ut när alla mina vänner sitter på en varsin ö och inte tycker om varandra, medan jag får ro runt och lyssna på alla människor, som jag förväntas hålla med. Pff.*

Nej, åter till positivt tänkande.  Det var faktiskt väldigt mysig att gå på bio med Joel. Jag förväntade mig inte riktigt det, men jag klagar inte :P Jag störde mig dock på småflickorna som satt framför oss, de.. tittade konstigt på mig. Jag tror det beror på mitt hår. Jag vill elda upp dem. När vi gick hem cyklade en av sjuksköterskorna från psyk förbi. Jag fick inte döda henne för Joel.. (dock får han tydligen göra ett sugmärke på min kind just nu o.O) Men jag vill !  Blöh. Positivt tänkande var det ja... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0