LAN

Nu sitter jag nere på lanet. Det var egentligen inte meningen att jag skulle vara här, men ja, kan jag låta bli?

Jag har ont i knäna/höfterna/benen igen, snart i den grad att jag lär ta fram kryckorna. Imorse hade jag en aning feber, vilket gör att jag börjar misstänka en inflammation. Det är nästan så att jag önskar det, för då kan inte läkaren säga "nej, det är inget fel på dig, gå hem."

Febern gjorde dock att jag inte gick till praktiken idag. Det känns fail att jag sitter på lanet när jag inte var på jobbet, men det är bättre för mig att sitta här och vara deppig än vad det är att vara hemma, för hemma är jag dessutom deppig över att jag är ensam. jag blir deppigare än vanligt när jag är sjuk.

Jag är i övrigt fruktansvärt glad över att jag är så pass välmående i psyket som jag är. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0