ADHD-gruppen

Idag på ADHD-gruppen var det många som ofta fällde kommentarer som "det här skulle jag behövt för tio år sedan" eller "tänk om man visste det här tidigare...".
Då kände jag mig lyckligt lottad. Jag är 22, och har HELA livet framför mig, och jag får den här hjälpen nu. Jag är just nu i den situation som de var för tio år sedan, men jag har turen att få hjälp, behandling och stöd NU.
Jag har en sån jävla tur.
Dessutom har jag många strategier och knep för att klara av livet med ADHD, som har blivit så naturliga för mig att de används av mig utan att jag tänker på det. (åh, listor! <3)  Jag skulle kanske ta och skriva ihop en liten lista över mina tips och knep?
Hej igen bloggen förresten. Long time, no see - som vanligt. Tur att vi bägge två inte behöver sådan tät kontakt för att hålla relationen vid liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0