blargh

Det bidde inge Skottland. Det bidde familjesmester till Ullared. Lika dyrt.

Den här helgen har jag spenderat @PAPP (PatrikAndPleusPlace). Vi har spelat Alien the drinking-game på kvällarna, nu när 6:an visar filmerna. Första kvällen var kalas, alla vann för vi blev mysfulla och hade jättetrevligt. Andra kvällen var inte lika rolig, jag hade ganska mycket ångest och sen reagerade jag inte på alkoholen annat än att jag inte kunde sova. Alltså är jag väldans trött nu. Om jag lade mig ner och blundade så skulle jag sova.

Fast det går inte för sig, jag råkade lura hit Ante, så jag ska välan te å vara social. Och hålla mig vaken till kvällens alienfilm. Då ska vi köra dryckes-spelat med läsk. :)

Reglerna var typ:
Hutt varje gång som...
... någon säger "Mother"
... någon säger "Jones"
... man ser katten i bild
... någon använder en eldkastare
... man ser monstertänder
... någon svetsar

Och en bunt mer, det var roligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0