Torsdag - Tvättdag.

Jag hade min första dag på praktiken igår, det var naaaajs!
Jag blev varmt mottagen (känner ju kvinnan sen tidigare) och sågs som en resurs, istället för en börda.
Jag fick beröm och ja, det var kalas :)
Vi förberedde avslutningsmiddagen för Alpha-gruppen i kyrkan, dvs bakade en massa pajer, cuttade salad och dukade jättefint! Jag tog lite bilder, lägger väl in dem när jag orkat koppla in kameran. :P

Skippade KU igår kväll för att orka upp å tvätta idag, vilket jag lyckas med! :D
Tvättar och torkar några maskiner just nu.
Dennis är här och hjälper mig. Eller ja, han är här för att jag ska sy åt honom, men jag kan ju alltid låtsas^^

Nu ringer telephåwnen, mor är på linjen!

//Trollis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0