mätt i magen

Nu skiter jag i LCHF. FULLSTÄNDIGT!
Det funkar, det är gott och jag blir smalare, mindre hungrig mellan målen och ja.-.. allt!
Men jag kan inte låta bli popcorn, bröd och öl. Jag får helt enkelt vara tjock.
Idag åt jag och Linn päronpaj till frukost, som Ina bakat, rester från efterrätten igår. Kalasagott!

Igår brummade vi till Västerås mitt i natten, dels för att åka på prov-skattjakt, och dels för att tanka.
Det blev lite mat och paj på donken när vi ändå var i krokarna. Kan vi ju säga :P

Klockan halv två ska Linn och jag åka in till stan, hon ska handla mat med sin bror (föräldrarna är i Barcelona) och jag ska till...

*trummvirvel*

Min PRAKTIK! :D
Jag har äntligen hittat en praktikplats. Sofielund. Det kommer bli asbra. Woho!

Åvär änd åwt!

/Tråwhlet

Kommentarer
Postat av: Någon

Men snälla nån man behöver inte äta lchf för att försöka banta. Det handlar om att äta med MÅTTA och röra på sig.

2010-04-14 @ 14:37:49
Postat av: Troll

Jag vet, jag vet. Jag är inte dum i huvudet.



Men när det inte hjälper då? Lchf är det enda jag provat som hjälpt något överhuvudtaget.

2010-04-15 @ 12:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0