Jag skulle...

... blogga lite, skrev en fin text, kom på en massa kluriga ordformuleringar, men råkade trycka bort skiten, SOM VANLIGT! Varför har inte blogg.se automatisk sparning som blogspot.com har? *emoTroll*

Jag är hemma hos Glenn och hjälper honom att städa. Egentligen borde jag vara hem och städa, men här erbjöds det skjuts till KU och free food. Vem kan tacka nej till det lixom?
Väl här hade jag inget annat för mig än att käka revbensspjäll och mumsiga baguetter, så jag passade på att hjälpa Glenn att städa sitt rum! :D

Dock gick min rygg sönder när jag sorterade hans kläder. Som det konstaterades @ PAPP (Patrik And Pleus Place) i helgen så har jag kropp som en tant =(

Men nu ska vi borsta tänderna, Shushu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0